Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 11:13:06 +0200

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01606 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Aidu-Liiva küla, 
Tapa-Narva 248,8-252 km// Lüganuse alevik, 13178 Püssi jaama tee T8// 
Alajaama tee// 5// Jõekäänu// Kasteheina// Roodu aiandusühistu tee// 
Tapa-Narva 248,5-248,8 km// Teeääre// Püssi linn, T1// T11// 13179 Püssi 
tee// 13179 Püssi tee T1// Püssi raudteejaam (null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame EhS § 31 lg 4 p 1 ja EhS § 70 lg 3 
alusel projekteerimistingimuste taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26912738>  (menetlus nr: 
417922), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister